Da li zaista znamo kako da koristimo novac? Svakodnevno donosimo razne odluke kada raspolažemo novcem, ali retko razmišljamo da li su nam odluke ispravne. U procesu donošenja odluka udeo imaju i iracionalni unutrašnji mehanizmi. Ovo su neka saznanja iz psihologije i sociologije, koja delom rasvetljavaju zašto na kraju meseca ostajemo kratki s kintom.
April 27, 2014
Psihologija novca I - Da li zaista znamo kako da koristimo novac?
Da li zaista znamo kako da koristimo novac? Svakodnevno donosimo razne odluke kada raspolažemo novcem, ali retko razmišljamo da li su nam odluke ispravne. U procesu donošenja odluka udeo imaju i iracionalni unutrašnji mehanizmi. Ovo su neka saznanja iz psihologije i sociologije, koja delom rasvetljavaju zašto na kraju meseca ostajemo kratki s kintom.
Labels:
ekonomija,
finansije,
psihologija
Location:
Belgrade, Serbia
December 12, 2013
GMO - Povećanje prinosa i otpornost na klimatske uslove (Festival nauke)
Transkript sa debate 'OMG GMO' održanoj na Festivalu nauke u SKC-u. Beograd, 8. Decembra 2013. Video snimak debate imate pri dnu teksta (fale prva 3 minuta i poslednja 20 minuta).
Moderator: Jelka, kad smo kod genetičkog inženjeringa, da li on može omogućiti da smanjimo zagađenje zemljišta, vode, vazduha tako što ćemo izbaciti primenu nekih pesticida, herbicida?
Labels:
biotehnologija,
poljoprivreda
Location:
Belgrade, Serbia
April 23, 2013
Marketing - obmane i zloupotrebe
Marketing (definicija) - plasiranje na tržište; ubeđivanje kupca u vrednost i kvalitet proizvoda ili usluge; igra značajnu ulogu u radu firmi i korporacija.
Savremena tehnologija pojačala je već postojeće načine informisanja ljudi i preduzetnicima otvorila nove mogućnosti za marketing svojih proizvoda i ogromno uvećanje profita. Međutim, brzina razvoja novih tehnologija nije značila i razumevanje uticaja tih tehnologija na ljude i društvo. Nova znanja se neretko i vešto kriju od širih narodnih masa, jer znanje je moć, a moć ne bi smela svima da bude dostupna, zar ne?
Location:
Srbija
Subscribe to:
Posts (Atom)